ارزیابی و پاسخ به خطرات موجود در حسابرسی یک صورت حساب مالی
یادگیری و پیشرفت
:::::::::::::::: ::::::::::::::::
دیجیتال مارکتینگ
:::::::::::::::: ::::::::::::::::
رشد کسب‌وکار
:::::::::::::::: ::::::::::::::::
صنعت آموزش


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : شنبه 4 اسفند 1397
بازدید : 422
نویسنده : کیا فایل

ارزیابی و پاسخ به خطرات موجود در حسابرسی یک صورت حساب مالی

 

تعداد صفحه : 10
ارزیابی و پاسخ به خطرات موجود در حسابرسی یک صورت حساب مالی راهنایی و مشاوره برای استانداردهای حسابرسی که در تاریخ 15 دسامبر 2006 و بعد از آن تأثیر دارند. این متن دومین مقاله ای است که در مورد شرایط لازم برای مشاوره جدید از بخش استانداردهای حسابرسی ( ASB ) منتشر می شود . اولین مقاله در مورد فرایند ارزیابی خطرات و کنترل های لازم در مورد مفهوم خطر اظهارات نادرست فرد توضیح و بحث داده شد . این مقاله در مورد چگونگی پاسخ حسابرسی به احتمال خطر اظهارات نادرست فرد در طراحی و انجام مراحل حسابرسی بحث و گفتگو می کند . در اینجا هشت نوع استاندارد فهرست شده است تا کمکی برای حسابرسان باشد و مراحل حسابرسی را ( طبق آن ) طراحی و اجرا کنند . این مقاله خطرات ارزیابی شده را مورد بررسی قرار می دهد بنابراین پاسخ حسابرس به خطرات حسابرسی طراحی و سرپرستی و کنترل حسابرسی را آسان می کند . همانطور که استانداردهای جدید نشان می دهند " حسابرسان باید احتمال خطر و اشتباه حسابرسی را در نظر بگیرند و به طور کلی سطحی مادی برای صورت حساب های مالی تعیین کنند " همچنین حسابرسان " نباید درکی اساسی از شء و محیط آن که شامل کنترل درونی آن می باشد ، بدست آورد تا احتمال خطر اظهارات نادرست را ارزیابی نماید " . طراحی مراحل بعدی حسابرسی زمانی که احتمال خطر اظهارات ناردست برای صورت های اصلی ، معامله ها مورد ارزیابی قرار گرفت و افشا شد ، حسابرس باید برنامه ی حسابرسی ای ایجاد نماید که در آن بنواند مراحل حسابرسی را مستند نماید و زمانیکه چنین کاری را انجام داد از وی انتظار می رود تا احتمال خطر حسابرسی را به سطح قابل توجهی کاهش دهد . زمانی که حسابرس در حال ارزیابی خطرات احتمالی وطراحی و اجرای کنترل های درونی است ، وی باید تمام پاسخ های کلی را تعیین کند به طوری که اظهارات نادرست را در صورت حساب های مالی در نظر گیرد و برنامه های حسابرسی پاسخگوی خطرات تعیین شده باشد . کاربرد یک برنامه حسابرسی استاندارد در

 


 





:: موضوعات مرتبط: فنی و مهندسی , گرافیک , ,
:: برچسب‌ها: خطرات حسابرسی صورت حساب مالی , صورت حساب مالی ,
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








فروشگاه فایل کیا؛ منبع جامع انواع فایل... چنانچه فایل مد نظرشما در بین فایل های بارگذاری شده در سایت موجود نبود،می توانید از طریق دایرکت پیج اینستاگرام@kiyafile.ir سفارش دهید.

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان منبع جامع انواع فایل و آدرس kiyafile.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.











RSS

Powered By
loxblog.Com
مدیر سبز، آموزش بازاریابی

TOOLS BLOG

TOOLS BLOG